Saturday, September 19, 2009

In the OTHER Hand

Hakkasin eile õhtul voodis lebades mõtlema, huvitav oleks teada kas on olemas ja kas on keegi kogenud, TEISE käe sündroomi, või olen mina lihtsalt nii "eriline"? :)

Jutt käib eneserahuldamisest ja kui inimene on näiteks pikemat aega iseennast pidevalt rahuldanud ja siis mingi hetk tekivad teised inimesed, kes on aplalt nõus seda ka inimese eest ära tegema, siis inimene ei saa kuidagi jõuda ejakulatsioonini. Ma olen kindel, et see on tüüpiline "it's all in your mind" teema aga jah, nii see on.

Mitte, et mul oleks nüüd olnud hordidena kutte kellega ma olen säärast vastastikust eneserahuldamis protsessi praktiseerinud aga olen märganud, et kellegi teise käsi ei jõua tahetud eesmärgini võrreldes sellega kui ma tegelen ise sellega. Kas siis tõesti on oma käsi parim käsi?

Igatahes on asi suht intrigeeriv kas ma saan sellest harjumusest vabaneda. Nüüdsest alates panen ma KÄSItlusel oleva teema intensiivsemalt praktikasse ja uurin, kas ma ikka suudan tahetud eesmärgini jõuda - loomulikult ikka teaduse nimel, ei tea mida Teie mõtlesite ;)