Monday, October 19, 2009

One door closes as the other one opens...

Lõpuks on kolitud. Mingil määral oli selline "bittersweet" tunne kolida minema vanast korterist. Sai ikka üle 1,5 aasta seal elatud. Sealt sai alguse minu iseseisvus, minu suhte algus ja ka selle lõpp, sealt sain alguse MINA. Niisiis ukse kinni pandes vaatasin viimast korda üle korteri ja jätsin mõttes korteriga kui ka kõigega, mis selles korteris toimunud, hüvasti.

Aga nüüdseks on avanenud minu jaoks teine elamiskoha uks, mis on super lahe :) Korteriüürnikutele meeldin ma väga, nad elavad kohe minu vastas korteris. Eelmine reede sai üle kolitud, pidu öösel linna peal pandud ja laupäeval pohmasena korter täiesti puhtaks koristatud. Selles suhtes olen ma pedant ja üürnikutele meeldis see väga. Nad isegi kütavad minu toa soojaks seni kuni ma tööl olen ja isegi viisid mu prügi välja, mis on väga lahe.

Niisiis elu on hetkel vägagi stabiilne, ma olen väga rahul oma uue korteriga, samuti sai ka nati shoppatud, eks 30 päeva jutti tööl olnud tasu oli seda väärt :) 2 paari jalatseid, mantli ümbertegemine, erinevad hügieenitarbed, teksad, sokid, alukad, parfüüm, kudum, pusa ja 5 särki - rahuldav.

Taas on üks uks kinni pandud ja uus avanenud ja ma huviga ootan, mis sellel aastal veel minu jaoks varuks on...