Thursday, January 28, 2010

Been a While

Okei, ehk peaks ka kirjutama vahepealsest. Niisiis novembri lõpu poole koondati mind töökohalt, kuna esindus iseenesest läks pankrotti põhimõtteliselt ja järgmine päev oli ka juba esinduspood kinni. Mõningas mõttes oli see väikene shokk aga mitte eriti, kuna juba mitmed potentsiaalsed üürijad käisid kohta vaatamas ja arutamas selle välja üürimist. Kuna koondati päevapealt siis ka firma kompenseeris vastavalt, mis tuli kindlasti kasuks kuna siiamaani võib öelda, et ma veel elan selle raha pealt.

Puhkus on olnud aga võrratu, samuti tuli V tagasi Norrast kuna asjad isikliku poole pealt ei läinud hästi ja kuigi olin ma ka kurb sellepärast olin ma rohkem õnnelik, et ta tagasi on. V'ga elamine on olnud superlux, suht humoorikas on mõelda, et kõigi nende aastate jooksul ei ole me ühtegi korda tülitsenud. Enne Jõule põrutasime 3me teise sõbraga Rootsi tripile, mis oli väga mõnus, pidu, shoppingud, ringi jõlkumine mööda linna, pildistamine, jne. Nagu ikka Rootsi kruiisile kombeks :) Jõulud olid suht naljakad kuna veetsin need inimesega keda nägin esimest korda reaalis selsamal õhtul aga oli hea, tegime praadi, jõime veini ja vaatasime filme.

30ndal detsembril aga põrutasime V'ga Võru poole kus on tema sugulased. Seal ajaveetmine oli parim, mulle on alati meeldinud maakohad, kus õhtuti tänavad vaiksed enamasti ja inimesed palju vabamad ja lihtsameelsemad, heas mõttes :) Ma loodan, et suve poole satun ma taas sinna. Sai näha isegi mõningaid sõpru ja tuttavaid keda tean eelmistest elu lehekülgedest. Aastavahetusel olime linna väljakul kuuse juures ja nautisime ilutulestikku, siis edasi pummeldama ja klubitama. Samuti selle ajaga veedetud Võrus, käisime Suurel Munamäel ja samuti snowtube'imas. Üldiselt oli väga lahe.

Tagasi jõudes oli ka tegemisi linnas, mis vajasid kiirelt lahendamist kuna minu head sõbrad, kes ise USAs, üürisid siin korterit ja kuna lõpetasid selle üüri ära, oli vaja kõik nende asjad välja saada ja kuna mulle anti nö. "second bids" asjade pealt, siis saime endale korterisse uue diivani, külmkapi mida meil ei olnud :), mikrouuni, mõned mööbliesemed, jne. Samuti aga oli vaja asjadest mida mulle vaja ei läinud ka lahti saada, näiteks nagu 45 kontori tooli :D Aga nüüdseks kõikidest asjadest vabanenud.

Ehk kõige suurem muutus, mis toimunud viimasel ajal on see, et minu elutee on ristunud kellegi teise eluteega. Ja alguse sai see lihtsast "Häid Jõule" :) Mul on olnud E'ga väga mõnus aega veeta ja teineteist tundma õppida...igas mõttes ;)

Tööalaliselt olen ma laiselnud, sest kuna raha on olnud piisavalt siis ei ole ka viitsinud intensiivsemalt midagi otsida aga tunnen, et kätte jõudmas on aeg, kus ei saa enam niisama istuda ja vajalik produktiivne olla.

Aga soovin Teile kõigile head külmakuu lõppu ühises lootuses, et kevadhõngu oleks pea-pea juba õhus taas tunda :)