Tuesday, March 2, 2010

My Life = 28 kg

Humoorikas, kuidas minu elu saab mahutada ära 28sse kilogrammi. Täna on viimane hommik Eestis ja ees ootab mind taas juba uus elu lehekülg. Emotsioone on palju, samas ma olen valmis minema ja hüppama sellesse tundmatusse ja samas hoiab mind tagasi siin vaid üks, minu kallis E.

Ta on olnud võrratult arusaadav kõiges ja leplik kõigega, mis toimub, meil kummalgi pole aga kerge. Raske on lahkuda temast, kuna kõik meil nii värske veel aga samas, ehk nii on ka parem, et me läheme seniks lahku kuni kõik veel värkse. Armastan ja hoolin sinust väga mu kallis kiisu, tea seda. Ma ei kujutanud iilagi ette, et mul saab olema nii raske hüvasti jätta sinuga.

Igatahes me jääme suhtesse nagu oleme ja proovime ka selle aja ning vahemaaga hakkama saada. Magushapu on see kõik hetkel, aga ühte ma tean, mina ja minu 28 kilogrammi oleme valmis sellele, mis tulemas.

Kui ma aega saan, püüan kursis hoida toimuvaga kõiki, noh nii palju kui teid on kes loevad seda blogi :)

XOXO